loading...
پايگاه اينترنتي نهاد
آخرین ارسال های انجمن
вєηуαмιη بازدید : 1384 سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

تصاویری رمانتیک و محبت آمیز دختران و پسران

تصاویری رمانتیک و محبت آمیز دختران و پسران

رویاهای دختران و پسران امروزی واقعا زیباست و هر دختر و پسری هم آرزوی یافتن جفت همسان خود را دارد. نوشته ها و تصاویری رمانتیک و محبت آمیز را در ادامه مطلب مشاهده خواهید نمود.

 

 

 

عمری است شبانه روز لب هایت را ….
لب باز نکن ، هنوز لب هایت را ….
نه ، سیر نمی شوم به چندین بوسه
بر روی لبم بدوز لب هایت را

تصاویری رمانتیک و محبت آمیز دختران و پسران

عکس عاشقانه دختر و پسر

 

اگر خوبان عالم جمع باشند
یقینا نزد من تو بهترینی
اگر از خوبترها حلقه سازند
تو در آن حلقه میدانم نگینی !

تصاویری رمانتیک و محبت آمیز دختران و پسران

عکس عاشقانه دختر و پسر
به نام کسی که یادش در بهار من ،
نامش در اندیشه من ،
عشقش در قلب من ،
کلامش در دفتر من ،
دیدارش آرزوی من است
عکس عاشقانه دختر و پسر

 

تصاویری رمانتیک و محبت آمیز دختران و پسران

چــه لحظه ی قشنگیـــه
که بـــعد از کلی صبــــر
” عِشقـــــِتــــــ ” بشــه “
هَمسَرِتـــــــــ “

 

تصاویری رمانتیک و محبت آمیز دختران و پسران

عکس عاشقانه دختر و پسر

شاید برای تو
فراوان باشند کسانی که
اندازه من دوستت دارند
اما برای من …
کم که هیچ !
وجود ندارد کسی که اندازه ی “تو “
دوستش داشته باشم .
دوستت دارم زندگیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

 

تصاویری رمانتیک و محبت آمیز دختران و پسران

دلگیرم
این روزها خیلی دلگیرم…
نه اینکه از کسی ناراحت باشم
دل بدجور پیش یکی گیره…

 

تصاویری رمانتیک و محبت آمیز دختران و پسران

بر لب شن های ساحلی ، هماهنگ با تلاطم دریا …
رها می شوم در آغوش تو ..
صدای هوهوی باد ، همراه با دوستت دارم هایت ، در گوشم می پیچد
و من مست می شوم با قطره ای از دریایی که در آغوشت داری …

 

تصاویری رمانتیک و محبت آمیز دختران و پسران

تصاویر زیبا و احساسی دختر و پسر

تصاویری رمانتیک و محبت آمیز دختران و پسران

عکس های عاشقانه و محبت آمیز

تصاویری رمانتیک و محبت آمیز دختران و پسران

 

تصاویری رمانتیک و محبت آمیز دختران و پسران

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این وب سایت جهت رفع نیاز های کاربران می باشد چنانچه مایل هستید در قسمت تالار با هم انجمن این وب سایت را راه اندازی خواهیم کرد شما می توانید با ثبت نام در این وب سایت ما را در این امر خیر یاری فرمایید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدوم تیم هستید؟
    بهترین خواننده مورد علاقه شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 764
  • کل نظرات : 250
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 497
  • آی پی امروز : 302
  • آی پی دیروز : 331
  • بازدید امروز : 478
  • باردید دیروز : 984
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 3,764
  • بازدید ماه : 3,764
  • بازدید سال : 162,284
  • بازدید کلی : 4,186,704