loading...
پايگاه اينترنتي نهاد
آخرین ارسال های انجمن
masih بازدید : 2547 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (1)
دانلود بازی Need for Speed Rivals جنون سرعت رقبا
دانلود بازی Need for Speed Rivals جنون سرعت رقباReviewed by Emad on Oct 16Rating: 5.0دانلود بازی Need for Speed Rivals جنون سرعت رقبابازی Need for Speed Rivals توسط شرکت Ghost Games طراحی و قرار است این بار هم توسط کمپانی EA برای پلتفرم های PC , PS3 و XBox360 منتشر شود.

آیا دوست دارید با آخرین سرعت از خط پایان بگذرید ؟ پس صبور باشید چون قرار است تا چند روز دیگر سری بیستم بازی زیبا و پر طرفدار Need for Speed با نام Rivals یا رقبا را برای اولین بار در بین سایتهای ایرانی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم . در این سری از بازی می توانید در نقش پلیس ها یا راننده های آزاد باشید . در نقش یک راننده باید به خاطر کارهای خطرناکی که انجام می دهید معروف شوید و از کارهای خود ویدئو تهیه کنید . بازی توسط شرکت Ghost Games طراحی و در حال ساخت است و قرار است این بار هم توسط کمپانی EA برای پلتفرم های PC , PS3 و XBox360 منتشر شود همچنین برای ساخت این بازی از موتور Frostbite 3 نیز استفاده شده است .

هر چه قدر که بیشتر با پلیس ها درگیر شوید Speedpoint بیشتری به دست می آورید و با این امتیاز ها قادر به خرید اتوموبیل و آیتم های بیشتری خواهید بود . در نقش پلیس نیز ، می توانید به صورت تیمی به تعقیب راننده های فراری بپردازید و با موفقیت در این امر درجه شما در نیروی پلیس ارتقا می یابد همچنین سری اتوموبیل Ferrari هم دوباره وارد این بازی شده اند .

وجود مکان های داستانی در شهر Redview که حاوی بیش از ۱۰۰ مایل جاده , وجود آب و هوای متنوع شامل (برف ، تگرک ، مه . طوفان های گرد و غبار) که پویا هستند , قابلیت استفاده از Kinect و وجود قابلیت های AllDrive که اجازه می دهد تا دوستان خود را برای بازی کردن به طور همزمان در جهان خود همراه سازید همه در این سری از نسخه بازی جنون سرعت وجود دارد .

مشخصات بازی :

نام بازی : Need for Speed Rivals

نام بازی (فارسی) : جنون سرعت : رقبا

پلتفرم : PC , PS3 و XBox360

زبان : انگلیسی

سال انتشار : ۲۰۱۳

شرکت سازنده : Ghost Games

منتشر کننده : EA

سبک بازی : اکشن و ماشین سواری

تصاویری از محیط بازی :

Need-for-Speed-Rivals.1.www.download.irNeed-for-Speed-Rivals.2.www.download.ir

Need-for-Speed-Rivals.3.www.download.irNeed-for-Speed-Rivals.4.www.download.ir

تریلر بازی :

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP, Windows Vista (SP2), Windows 7
CPU: Intel 2.4 GHz Core 2 Duo, AMD 2.6 GHz Athlon X2
RAM: At least 4 GB
DISC DRIVE: CD/DVD ROM drive required for istallation only
HARD DRIVE: At least 30 GB of free space
VIDEO: AMD Radeon 3870 512Mb or better, NVIDIA GeForce 8800 GT 512 Mb or better, IntelHD 4000 integrated 512Mb or better
DIRECTX: DirectX 10.1 compatible

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows XP, Windows Vista (SP2), Windows 7 Recommended is Windows 8 64-bit
CPU: Intel Quad Core CPU, AMD Duo Core CPU
RAM: At least 8 GB
DISC DRIVE: CD/DVD ROM drive required for istallation only
HARD DRIVE: At least 30 GB of free space
VIDEO: AMD Radeon 7870 3Gb or better, NVIDIA GeForce GT660 3Gb or better
DIRECTX: DirectX 11 compatible

دانلود بازی Need for Speed Rivals به زودی از سایت دانلود فارسی

سایت اصلی بازی : Need for Speed Rivals

مشخصات


شرکت سازنده: Ghost Games


تاریخ انتشار: 1392/06/31

 

رمز عبور

www.download.ir

کلمه رمز برای تمامی فایل های فشرده www.download.ir می باشد. تمام حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

 

برچسب ها بازی جنون سرعت : رقبا برای کامپیوتر ایکس باکس 360 . پلی استیشن , Need for Speed Need for Speed Rivals بازی need for speed بازی Need for Speed Rivals بازی Need for Speed Rivals برای pc بازی Need for Speed Rivals برای ps3 بازی Need for Speed Rivals برای xbox360 بازی Need for Speed Rivals برای ایکس باکس 360 بازی Need for Speed Rivals برای پی اس 3 بازی Need for Speed Rivals برای کامپیوتر بازی Need for Speed برای کامپیوتر بازی کامپیوتری Need for Speed دان لود Need for Speed Rivals دان لود بازی Need for Speed دان لود بازی Need for Speed Rivals برای ایکس باکس 360 دان لود بازی Need for Speed Rivals برای پی اس 3 دان لود بازی کامپیوتری Need for Speed دانلود Need for Speed دانلود Need for Speed Rivals دانلود Need for Speed Rivals با لینک مستقیم دانلود بازی Need for Speed دانلود بازی Need for Speed Rivals دانلود بازی Need for Speed Rivals برای pc دانلود بازی Need for Speed Rivals برای ps3 دانلود بازی Need for Speed Rivals برای xbox360 دانلود بازی Need for Speed Rivals برای ایکس باکس 360 دانلود بازی Need for Speed Rivals برای پی اس 3 دانلود بازی Need for Speed Rivals برای کامپیوتر دانلود بازی Need for Speed Rivals جنون سرعت رقبا دانلود بازی Need for Speed برای کامپیوتر دانلود بازی جدید Need For Speed Rivals برای کامپیوتر دانلود بازی کامپیوتر دانلود بازی کامپیوتری Need for Speed دانلود رایگان بازی Need for Speed Rivals با لینک مستقیم دانلود رایگان بازی نید فور اسپید شیفت برای موبایل n.f.s shift s60v5 دانلود سری جدید بازی Need for Speed دانلود سری جدید بازی Need for Speed برای کامپیوتر سری جدید بازی Need for Speed سری جدید بازی Need for Speed برای کامپیوتر ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مینا در تاریخ 1392/08/26 و 21:34 دقیقه ارسال شده است

سلام میشه یه کار کن بازدید منم بره بالا
بهم اس ام اس بده
09306322297


کد امنیتی رفرش
درباره ما
این وب سایت جهت رفع نیاز های کاربران می باشد چنانچه مایل هستید در قسمت تالار با هم انجمن این وب سایت را راه اندازی خواهیم کرد شما می توانید با ثبت نام در این وب سایت ما را در این امر خیر یاری فرمایید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدوم تیم هستید؟
    بهترین خواننده مورد علاقه شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 764
  • کل نظرات : 250
  • افراد آنلاین : 51
  • تعداد اعضا : 497
  • آی پی امروز : 384
  • آی پی دیروز : 331
  • بازدید امروز : 647
  • باردید دیروز : 984
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 3,933
  • بازدید ماه : 3,933
  • بازدید سال : 162,453
  • بازدید کلی : 4,186,873