loading...
پايگاه اينترنتي نهاد
آخرین ارسال های انجمن
вєηуαмιη بازدید : 1645 چهارشنبه 02 تیر 1395 نظرات (0)
گروه فناوری: تام ویلر رییس کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا روز گذشته از اختصاص قطعی طیف فرکانسی برای ارائه خدمات نسل پنجم تلفن همراه خبر داد.
وی در سخنرانی خود در باشگاه ملی مطبوعات آمریکا استفاده از خدمات نسل پنجم تلفن همراه را با توجه به شرایط جهان درهم تنیده امروز یک ضرورت ملی توصیف کرد و وضع قوانین جدید برای استفاده از خدمات نسل پنجم تلفن همراه را در همین راستا دانست. 
باند فرکانسی در نظر گرفته شده برای ارائه خدمات نسل پنجم تلفن همراه 14 گیگاهرتز است. البته ممکن است از طیف 200 مگاهرتزی هم برای تسهیل خدمات کمک گرفته شود. رای گیری در این زمینه سه هفته دیگر صورت می گیرد. 
 

 

вєηуαмιη بازدید : 1356 چهارشنبه 02 تیر 1395 نظرات (0)
گروه علمی: به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد در زمینه‌های مختلف به عنوان یک پیشرو و پیشگام شناخته شود. اخیرا گوگل با بهبود سیستم جستجوی خود و اضافه کردن اطلاعات پزشکی مبتنی بر علائم بیماری‌ها به شما می‌گوید که چرا احساس مریضی می‌کنید.
گوگل با اشراف به اینکه افراد زیادی به دنبال علائم و مشخصات بیماری‌های مختلف هستند، تلاش کرده سیستم جستجوی خود را کاربردی‌تر از قبل کند. 
حالا با اضافه‌شدن شرایط اطلاعات مورد نیاز، وقتی شما به دنبال نشانه‌های بیماری هستید، اطلاعات پزشکی و دارویی کامل‌تری نمایش داده می‌شود.  به عنوان مثال اگر عبارت Headache on one side (سردرد در یک طرف سر) را جستجو کنید مجموعه‌ای از شرایط شامل انواع سردرد، مگیرن، سینوزیت و انواع سرماخوردگی به شما نشان داده می‌شود. وقتی برای موردی مانند سردرد جستجو می‌کنید که موضوعیت عام دارد، گوگل اطلاعات مورد نظر شما را در کنار دیگر گزینه‌های مربوط به این مشکل فهرست می‌کند تا شاید نیازی نباشد که به دکتر مراجعه کنید. 

 

вєηуαмιη بازدید : 1715 چهارشنبه 02 تیر 1395 نظرات (0)
جانشین منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح با تشریح اعزام مشمولان «سرباز معلم» و آموزش آن‌ها در تابستان هر سال، زمان اعزام این مشمولان را اعلام کرد و از کنسل شدن فرایند اعزام این دسته از مشمولان که به اشتباه در اعزام امروز شرکت کرده بودند خبر داد.

سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم ، با تشریح وضعیت خدمتی مشمولین «سرباز معلم» اظهار کرد: هر ساله تعدای از مشمولین وظیفه به عنوان «سرباز معلم» به وزارت آموزش و پرورش اعزام می‌شدند و در فصل تابستان نیز آموزش سربازان معلم توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام می‌شد.

جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: امسال نیز در برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته مقرر شد تا آموزش 4 هزار نفر از سرباز معلم‌ها در تاریخ 19 تیرماه آغاز شود؛ از این رو تمام مشمولانی که به عنوان «سرباز معلم» انتخاب شده‌اند بایستی در تاریخ 19 تیرماه، خودشان را به حوزه‌های وظیفه عمومی جهت اعزام معرفی کنند.

وی اضافه کرد: احیاناً آن دسته از مشمولان تحت عنوان سرباز معلم که اشتباهاً در اعزام اول تیرماه شرکت کرده‌اند، اعزام آن کنسل شده و می‌توانند برای اعزام به خدمت در تاریخ 19 تیر اقدام کنند.

کمالی در پایان خاطرنشان کرد: مشمولان وظیفه عمومی می‌توانند پاسخ هرگونه سوال در خصوص سرباز معلم را از ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور جویا شوند.

 

вєηуαмιη بازدید : 1384 چهارشنبه 02 تیر 1395 نظرات (0)

نگارش ۹٫۱ برنامه راهنمایی(دوره اول متوسطه)۰۲/ ۰۴/ ۱۳۹۵  آماده دریافت می باشد.

نکته : بعد از نصب نگارش حتما بخش بروزآوری پایگاه واقع دربخش تسهیلات را اجرا نماییدوتوجه نمایید یکبار قبل ازبروزآوری پایگاه ویکبار بعداز بروزآوری پایگاه از اطلاعات خود ذخیره سازی بگیرید.

admin بازدید : 1597 یکشنبه 30 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود برنامه ماه عسل 95 با لینک مستقیم

قسمت دوازدهم اضافه شد

اطلاعات کامل : -----

ژانر : گفت و گو

امتياز : -----

منتشر کننده : وی آی دانلود

کیفیت : -----

فرمت : MP4

حجم : -----

محصول : ایران

زبان : فارسی
کارگردان : احسان علیخانی

بازیگران : -----

خلاصه داستان : این ویژه برنامه  گفتگو محور است که  با موضوع  بخشش، در فضایی لطیف ، انسانیت را در پرتو پیامهای دینی –اخلاقی برای مخاطبین ارائه می نماید . میهمانان این برنامه ، از افرادی انتخاب شده اند که از لحاظ اجتماعی ،فرهنگی ،علمی و.. . در شرایط خاص قرار دارند.

admin بازدید : 2063 یکشنبه 30 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود فیلم Udta Punjab 2016 با لینک مستقیم

کیفیت DvDscr 720p اضافه شد

اطلاعات کامل : IMDB

ژانر : جنایی , درام , هیجان انگیز

امتياز : 8.2/10 از 641 رای

منتشر کننده : وی آی دانلود

کیفیت : DvDscr 720p

فرمت : MKV

حجم : 1.30 گیگابایت

محصول : هند

زبان : هندی
کارگردان : Abhishek Chaubey

بازیگران : Kareena Kapoor, Shahid Kapoor, Alia Bhatt

خلاصه داستان : داستان فیلم درباره اعتیاد بیش از حدِ مردم مرفه ایالت پنجاب به مواد مخدر و ضرر و زیان آنها برای اجتماع و اقتصاد می باشد.

admin بازدید : 1499 یکشنبه 30 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود فیلم Popstar: Never Stop Never Stopping 2016 با لینک مستقیم

کیفیت WEBrip 720p اضافه شد

اطلاعات کامل : IMDB

ژانر : کمدی , موزیکال

امتياز : 7.4/10 از 3.595 رای

منتشر کننده : وی آی دانلود

کیفیت : WEBrip 720p

فرمت : MKV

حجم : 700 مگابایت

محصول : آمریکا

زبان : انگلیسی
کارگردان : Akiva Schaffer, Jorma Taccone

بازیگران : Andy Samberg, Akiva Schaffer, Jorma Taccone

خلاصه داستان : یک عضو از یک گروه موسیقی پس از اینکه متوجه می شود آلبوم تک نفره اش با شکست مواجه شده، هرکاری از دستش بر می آید انجام میدهد تا مشهور بودنش را حفظ کند...

admin بازدید : 2165 یکشنبه 30 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود فیلم Chrysalis 2014 با لینک مستقیم

کیفیت DvDrip اضافه شد

اطلاعات کامل : IMDB

ژانر : درام , ترسناک , علمی تخیلی

امتياز : 4.7/10 از 725 رای

منتشر کننده : وی آی دانلود

کیفیت : DvDrip

فرمت : MKV

حجم : 400 مگابایت

محصول : آمریکا

زبان : انگلیسی
کارگردان : John Klein

بازیگران : Cole Simon , Tanya Thai McBride, Sara Gorsky

вєηуαмιη بازدید : 1693 جمعه 28 خرداد 1395 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 
вєηуαмιη بازدید : 1850 جمعه 28 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود فیلم تله با کیفیت DVD Rip و لینک مستقیم

دانلود فیلم تله ، دانلود فیلم ایرانی جدید، دانلود فیلم تله با لینک مستقیم

توجه: در صورت درخواست صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود.

*جهت حمایت از صاحب اثر، این فیلم را به صورت اورجینال از فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی خریداری نمایید*

دانلود فیلم تله با لینک مستقیم

این فیلم به در خواست کاربران قرار داده شده است

تعداد صفحات : 77

درباره ما
این وب سایت جهت رفع نیاز های کاربران می باشد چنانچه مایل هستید در قسمت تالار با هم انجمن این وب سایت را راه اندازی خواهیم کرد شما می توانید با ثبت نام در این وب سایت ما را در این امر خیر یاری فرمایید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدوم تیم هستید؟
    بهترین خواننده مورد علاقه شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 764
  • کل نظرات : 250
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 497
  • آی پی امروز : 237
  • آی پی دیروز : 218
  • بازدید امروز : 3,334
  • باردید دیروز : 939
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,273
  • بازدید ماه : 19,909
  • بازدید سال : 111,192
  • بازدید کلی : 4,135,612