loading...
پايگاه اينترنتي نهاد
آخرین ارسال های انجمن
вєηуαмιη بازدید : 1399 یکشنبه 17 بهمن 1395 نظرات (0)

در آسمان جان ما، خورشید گل کرد

پیش از دعا ،وقت سحر ،خورشید گل کرد

 

چون لاله ای خونین کفن، در سینه خاک

با یاد میر کربلا،خورشید گل کرد

 

 

ادامه مطلب 

 

вєηуαмιη بازدید : 1839 دوشنبه 15 آذر 1395 نظرات (0)

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

google-chrome-cover

 

 

вєηуαмιη بازدید : 1614 دوشنبه 15 آذر 1395 نظرات (0)
 

Star Trek Beyond Bluray (2016) Mkv

|سانسور و بازبینی شده توسط وبسایت دانلودها|

Star-Trek-Beyond-2016-cover نام فیلم: Star Trek Beyond – فراتر از پیشتازان فضا
سال انتشار: ۲۰۱۶
ژانر: اکشن، ماجراجویی، تخیلی
مدت زمان: ۱۲۲دقیقه
مدت زمان سانسورشده: ۱۵ثانیه
کیفیت: Bluray 720p/Bluray 1080p/Bluray x265 720p
IMDB
زیرنویس فارسی: دارد
زیرنویس انگلیسی: دارد

خلاصه داستان: خدمه سفینه فضایی اینترپرایز در پنجمین ماموریت خودشان برای اکتشاف حیات و تمدن در مناطق دور افتاده کهکشان، به منطقه ای می رسند که در آنجا مورد حمله لشگری از سربازان زنبور مانند قرار می گیرند که باعث می شود در سیاره ای ناشناخته فرود بیایند آنها در این سیاره با یک شخص ترسناک قدرتمند به نام کرال ( ادریس البا ) مواجه می شوند که هدفش تاسیسات مرگبار فدراسیون است و برای رسیدن به خواسته اش نیز دست به هر کاری می زند اما…

 

вєηуαмιη بازدید : 1858 دوشنبه 15 آذر 1395 نظرات (1)

استودیو فرام‌سافت‌ور «FromSoftware» در سومین دوره متوالی، در بهار امسال نیز جدیدترین نسخه از سری بازی‌های Souls را روانه بازار کرد. اثری که با بازی Demon Souls آغاز شد، با Dark Souls I قدرت گرفت، با Bloodborne که یک نسخه معنوی از سری سولز به حساب می‌آید متحول شد و حال Dark Souls III با ترکیب برترین نکات تمام نسخه‌های گذشته نیز به شکوه و عظمت نهایی خود رسید. قبل از این‌که شروع به انجام بازی کنم، فکر می‌کردم که این نسخه از سری Dark Souls بالاخره بعد از این همه سال من را به محیط‌های تکراری برده و دشمن‌هایی با سبک و سیاق شماره‌های قبل را رو به روی من قرار دهد. طی این سال‌ها، بازی‌هایی مانند سری Assassin’s Creed یا Call of Duty آن قدر پشت سر هم و به شکلی یک‌نواخت عرضه شده‌اند که ناشرین آن‌ها دیگر نفسی تازه برای این دو باقی نگذاشته‌اند و به ما خوب یاد داده‌اند که چگونه می‌توان مجموعه‌های با ارزشی را با عرضه سالیانه تبدیل به آثاری خسته کننده تبدیل کرد. اما پس از ورود به دنیای بازی Dark Souls III متوجه شدم که همه چیز برعکس رخ داده. سازندگان شرقی بازی Dark Souls III در سومین سال پیاپی در عرضه محصول خود، توانسته‌اند باز هم شکوه و عظمت را در جدیدترین اثر خود جای دهند. بازی Dark Souls 3 آن اصالت گذشته این سری را حفظ کرده و رنگ و بوی خود را نباخته است، اما با این وجود بازی هنوز به شدت شگفت‌انگیز است. به نظر می‌رسد که استودیو فرام‌سافت‌ور بر خلاف ناشرینی مانند یوبی‌سافت و اکتیویژن قادر است در طراحی هر سری از بازی‌های خود، نفس‌هایی جادویی در آن‌ها بدمد؛ جادویی که به تک تک المان‌های بازی، حتی با وجود قدیمی بودن ‌آن‌ها، رنگ و بویی تازه می‌بخشد و چشم، ذهن و حتی اعماق وجود شما را به خود متمرکز می‌کند.

Dark-Souls-3-cover

 

داستان بازی Dark Souls III همانند داستان دیگر قسمت‌های این سری، پر از سخن‌ها، قصه‌ها و سرگذشت‌های گنگ و البته شگفت‌انگیز است. برای این‌که بتوان تمامی بخش‌های داستانی بازی را به هم بچسبانید، نیاز به ساعت‌ها گشت و گذار در دنیای بازی دارید. قصد ندارم داستان بازی را به طور کلی برای شما تعریف کنم و لذت شگفت‌زده شدن را از شما بگیرم. هر چند در ابتدای بازی هدف شما مشخص است. شما در این بازی به عنوان یکی از چندین و چند Unkindled ظاهر خواهید شد؛ آن‌ها افرادی هستند که به دنبال پنج تن از  اربابان خاکستر «Lord of Cinder» هستند. دنیای بازی در حال نابودی است و شما برای بقای آن، به خاکستر این پنج ارباب نیاز دارید.

لدریچ، بَلعَنده خدایان، لادلِث، ارباب تبعید شده، یِرم بی‌حرمت، پاسداران پرتگاه عمیق و در نهایت لاثریک، جوانترین شاهزاده، اربابانی هستند که شما باید به سراغ آن‌ها بروید. در دنیای بازی شخصیت‌های زیادی وجود دارند که با صداهای خسته خود از اهداف شما می‌گویند و همیشه دم از شکست، پوچی و دلسردی می‌زنند. یکی از نکات برجسته داستانی سری Dark Souls از دیرباز تا به امروز، همین شخصیت‌هایی هستند که ظاهرهایی متفاوت، صداپردازی‌هایی مسحور کننده و موضوعات عجیبی است که آن‌ها در موردشان روایت می‌کنند. چنین موردی در Dark Souls 3 نیز به قوت خود باقی مانده و به جذابیت‌های داستانی افزوده است. اما اصلا انتظار داستانی سرراست را در این قسمت نداشته باشید چرا که اگر طرفدار پر و پا قرص این سری باشید، به خوبی می‌دانید که Dark Souls همیشه بهترین روایت داستانی غیر خطی را برای مخاطبان خود ترتیب داده است. این قسمت نیز از این قاعده مستثنا نیست و همچنان با شگفتی‌های زیادی همراه است.

از زمان شروع سری Souls تا امروز، ذات گیم‌پلی و ستون‌های این بازی به چالش کشیدن بازیکنان بوده است. Dark Souls III نیز از این قاعده مستثنا نیست و مراحل و دشمنان بازی شما را درگیر خود می‌کنند. به طور کلی می‌توان گفت تک تک بخش‌های بازی یک چالش به شمار می‌روند. از دشمنان بازی گرفته تا تله‌ها و حتی محیط‌ها، همگی شگفتی‌های زیادی را در خود جای داده‌اند. به جرات می‌توان گفت که Dark Souls III یکی از بهترین طراحی‌های مراحل دنیای بازی‌ها را دارد. شاید این بازی همانند آثاری مانند Dragon Age یا The Witcher محیط‌هایی عظیمی در اختیارتان قرار ندهد، اما مناطق بازی آن‌قدر پیچیده و بزرگ هستند که گاهی شک می‌کنید که کدام راه را باید بروید تا به دردسر نیوفتید. همچنین برخلاف شماره دوم Dark Souls که محیط‌ها کمی خطی شده بودند و میان‌برها و اتصالات بین مناطق خیلی کم فروغ شده بود، اما Dark Souls III این مسئله را جبران کرده است.

منبع توضیحات: زومــجی

вєηуαмιη بازدید : 1816 دوشنبه 15 آذر 1395 نظرات (0)
 

War Dogs Bluray (2016) Mkv

|سانسور و بازبینی شده توسط وبسایت دانلودها|

War-Dogs-2016-cover نام فیلم: War Dogs – سگ های جنگ
سال انتشار: ۲۰۱۶
ژانر: کمدی، جنایی، درام
مدت زمان: ۱۰۴دقیقه
مدت زمان سانسورشده: ۲دقیقه و ۵۵ثانیه
کیفیت: Bluray 720p/Bluray 1080p/Bluray x265 720p
IMDB
زیرنویس فارسی: دارد
زیرنویس انگلیسی: دارد

خلاصه داستان: فیلم سگ های جنگ (به انگلیسی: War Dogs) برخلاف داستان واقعی فیلم که می شد کنایه های سیاسی محکمی به آن وارد کرد، هرگز خود را درگیر مفاهیم سیاسی و شوخی با آن نمی کند و ترجیح داده فیلم بیشتر حال و هوای یک اثر ” کمدی رفاقتی ” را داشته باشد که ستاره های آن دو جوان خامی هستند که خود را بیهوده در یک موقعیت حماقت آمیز قرار می دهند. داستان فیلم درباره دو دلال معاملات تسلیحاتی جوان به نام افریم دیورلی ( جونا هیل ) و دیود پاکوز ( مایلز تلر ) می باشد. این دو تصمیم می گیرند تا در یک مناقصه تامین مهمات جنگی در افغانستان شرکت نمایند. آنها برخلاف انتظارشان، به موفقیتی بزرگ در این مناقصه دست پیدا می کنند و مبلغ ۳۰۰ میلیون دلار را به ازای تزریق تسلیحاتی در افغانستان دریافت می کنند که آنها را به ثروت رویایی می رساند. اما آنها در ادامه راه متوجه می شوند که مشکلات متعددی برای تامین مهمات دارند و به همین جهت فکری به سرشان می زند که …

 

 

вєηуαмιη بازدید : 1529 دوشنبه 15 آذر 1395 نظرات (0)
 

Mechanic: Resurrection Bluray (2016) Mkv

|سانسور و بازبینی شده توسط وبسایت دانلودها|

Mechanic-Resurrection-2016-cover نام فیلم: Mechanic: Resurrection – مکانیک: رستاخیز
سال انتشار: ۲۰۱۶
ژانر: کمدی، جنایی، هیجان انگیز
مدت زمان: ۹۸دقیقه
مدت زمان سانسورشده: ۲دقیقه و ۱۸ثانیه
کیفیت: Bluray 720p/Bluray 1080p/Bluray x265 720p
IMDB
زیرنویس فارسی: دارد
زیرنویس انگلیسی: دارد

خلاصه داستان: جیسون استاتم که سالهاست در سینمای اکشن غرق شده، بازیگر نقش اصلی فیلم است. جسیکا آلبای فیلم « شهر گناه » هم در فیلم حضور دارد. تامی لی جونز هم که این روزها در هر فیلمی حضور پیدا می کند، دیگر بازیگر فیلم است و در آخر، میشل یوآ فیلم که بیشتر او را با « ببر خفته، اژدهای پنهان » به یاد می آوریم نیز در فیلم حضور دارد. بیشاپ ( جیسون استاتم ) که پس از حرفه شریف آدمکشی خودش را بازنشسته کرده، به واسطه درخواست یک بانو از بازنشستگی خارج می شود تا سر چند نفری را زیر آب کند اما همه چیز طبق برنامه ای که او در نظر داشته پیش نمی رود و…

 

вєηуαмιη بازدید : 2171 دوشنبه 15 آذر 1395 نظرات (0)
دانلود How To Make Millions by Tim Sykes - آموزش بورس و کسب درآمد های میلیونی از طریق خرید و فروش سهام های خرد
یکی از بازارهایی که در سال های اخیر در کشور ما به آن توجه ی ویژه ای شده است بازار سهام و یا بازار بورس (Stock market) است که به عنوان یک نهاد عمومی (شبکه‌ای آزاد از معاملات اقتصادی، امکانات فیزیکی و نه نهاد گسسته) برای معامله سهام شرکت و مشتقات آن با قیمت توافق شده، ایجاد شده است و افراد زیادی خواهان سرمایه گذاری در این بازار و کسب درآمد از آن هستند اما بدون داشتن اطلاعات کافی و آگاهی های لازم نه تنها در این بازار نمی توان به موفقیت رسید بلکه ممکن است خسارت های مالی جبران ناپذیری را نیز متحمل شد.
вєηуαмιη بازدید : 2052 دوشنبه 15 آذر 1395 نظرات (0)
دانلود Offline Explorer v7.0.4407 + Enterprise v7.3.0.4552 SR2 - نرم افزار مشاهده ی آفلاین صفحات وب

Offline Explorer نرم افزاری است برای دانلود کل یک سایت، مجموعه عکس های Online، انجمن ها و .... از گسترده ترین و متنوع ترین سایت های پشتیبانی شده، پشتیبانی بهتر از اتصالات مودمی، فلش ها، اسکریپت ها و محتویات فعال از  ویژگی های این نرم افزار است.
با استفاده از این برنامه می توانید صفحات وب و اف تی پی را دانلود کرده و بعدا از آنها استفاده کنید، آنها را بخوانید، ویرایش کنید و یا لینک های آن را دنبال کنید. این نرم افزار از تکنولوژی های مدرن اینترنت مانند فلش، اسکریپت ها و متون فعال (Active Content) پشتیبانی می کند. Offline Explorer به شما اجازه می دهد حتی هنگامی که با Laptop خود در سفر هستید با وب سایت مورد نظرتان در ارتباط باشید. وقتی مسئولین پرواز از شما می خواهند اتصال اینترنتی خود را قطع نمائید، شما هنوز هم وب سایت تان را بر روی هارد دیسک دارید حتی هنگامی که محتویات آنلاین تغییر یافته و یا جابه جا شوند فایل های شما دست نخورده باقی خواهد ماند.

вєηуαмιη بازدید : 2393 چهارشنبه 02 تیر 1395 نظرات (0)

جمعه--- 1395/03/04

پایگاه اینترنتی نهاد

Username : TRIAL-0167719168
Password : 3fkns3nktr
 
Username : TRIAL-0167719165
Password : 8ratp4ux8r
 
Username : TRIAL-0167719162
Password : 9umub8jfcr
 
Username : TRIAL-0167719159
Password : 7r7dcfuths
 
Username : TRIAL-0167719156
Password : 8sf3cu3hc3
 
Username : TRIAL-0167719154
Password : 3ux6p2hj53
 

Username : TRIAL-0167719152
Password : 5h2v4624st

Username : TRIAL-0166380626
Password : s8vkdnecdd
 
Username : TRIAL-0166380626
Password : s8vkdnecdd
 

Username : TRIAL-0166380617
Password : buhnffuuf9

 
Username : TRIAL-0166682626
Password : ffahs97dx8 
 

 

 برای دانلود آفلاین آپدیت به تاریخ 4 تیر 95 به ادامه مطلب مراجعه کنید

تعداد صفحات : 77

درباره ما
این وب سایت جهت رفع نیاز های کاربران می باشد چنانچه مایل هستید در قسمت تالار با هم انجمن این وب سایت را راه اندازی خواهیم کرد شما می توانید با ثبت نام در این وب سایت ما را در این امر خیر یاری فرمایید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدوم تیم هستید؟
    بهترین خواننده مورد علاقه شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 764
  • کل نظرات : 250
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 497
  • آی پی امروز : 154
  • آی پی دیروز : 218
  • بازدید امروز : 3,134
  • باردید دیروز : 939
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,073
  • بازدید ماه : 19,709
  • بازدید سال : 110,992
  • بازدید کلی : 4,135,412