loading...
پايگاه اينترنتي نهاد
آخرین ارسال های انجمن
вєηуαмιη بازدید : 1619 جمعه 28 خرداد 1395 نظرات (0)

بازی آنلاین Teenage Mutant Ninja Turtles

بدون شک بسیاری از شما با کارتون لاک پشت های نینجا یا همان Teenage Mutant Ninja Turtles ( به اختصار TMNT ) کم و بیش آشنایی دارید و قسمت هایی از آن را تماشا کرده اید. شرکت Ubisoft پس از مشاهده ی استقبال بی نظیری که از این کارتون شد تصمیم بر این گرفت تا یکبازی با ماجرا ها و شخصیت های اصلی آن نظیر Leonardo Raphael, Michelangelo و Donatello را طراحی و برای اکثریت کنسول ها و PC عرضه کند.

بر همین اساس نیز برای تبلیغات و مشهور شدن آن نسخه کم حجم و آنلاین آن را با عنوانبازی Teenage Mutant Ninja Turtles Double Damage در اختیار کاربران اینترنتی قرار داد تا با مراحل بسیار جذاب و سرگرم کننده ای که دارد کاربران را تشویق به خرید نسخه اصلی آن کند. هم اکنون می توانید بازی Teenage Mutant Ninja Turtles بسیار پر هیجان را به صورت رایگان و بدون نیاز به نصب از این سایت تجربه کنید !

برای بازی کردن آنلاین به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

تا بارگذاری کامل بازی شکیبا باشید…

вєηуαмιη بازدید : 2031 جمعه 28 خرداد 1395 نظرات (0)
دانلود بازی قدیمی و محبوب Counter Strike 1.6 با حجم بسیار کم

بدون شک شما نیز با بازی معروف و مهیج Counter Stike آشنایی دارید و اگر اهل گیم نت باشید چندین بار آن را تجربه کرده اید. تا بحال ده ها نسخه از این بازی عرضه شده است ولی نسخه ۱.۶ آن از محبوبیت خاصی میان بازی خور ها برخوردار بوده که همین امر موجب شده هنوز که هنوز است آن را در بسیاری از گیم نت ها بازی کنند. بازی Counter Strike 1.6 کاملا اکشن و سه بعدی بوده و دو تیم متفاوت به نام های Terroritsts و Counter Terrorists دارد. هم چنین این نسخه از بازی قابلیت چند نفره ( Lan ) را داشته و بدون نیاز به نصب ( Portable ) اجرا می شود. هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده جذاب و اکشن را به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کرده و از آن لذت ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

вєηуαмιη بازدید : 1156 جمعه 28 خرداد 1395 نظرات (0)

Gangstar Vegas یک بازی جدید و فوق العاده زیبا و هیجان انگیز در ژانر بازی های اکشن است. در این بازی شما کنترل تبهکاری را به دست می گیرید که سعی دارد وارد دنیای تبه کاران و اراذل لاس وگاس شود. شما در بازی ganstar vegas می توانید آزادانه در خیابان ها به گشت و گذار و کارهای خلاف بپردازید ؛ با اسلحه های مختلفی که دردست دارید به عابران حمله کنید؛ سلاح هایی مثل مسلسل، تفنگ ساچمه‌ای، پنجه بکس، حتی مشت خودتان. به علاوه کنترل ماشین های مختلفی مثل انواع کامیون، اتومبیل های پلیس، ماشین های اسپرت و … را در اختیار دارید. هم چنین می توانید به اعمال مختلفی مثل قتل، تعقیب ماشین‌ها، آدم ربایی و انواع معاملات و کسب و کارهای مختلف بپردازید.

maxresdefault

دانلود بازی Ganstar Vegas برای android

 

вєηуαмιη بازدید : 1845 جمعه 28 خرداد 1395 نظرات (0)

در این مطلب یک کلیپ بسیار زیبا و دیدنی با عنوان جلوگیری پلیس از نزدیک شدن دوچرخه سوار به خودرو اوباما را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. برای تماشای این کلیپ به صورت آنلاین می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.ضمن اینکه می توانید کلیپ جلوگیری پلیس از نزدیک شدن دوچرخه سوار به خودرو اوباما را با لینک مستقیم دانلود کنید.

جلوگیری پلیس از نزدیک شدن دوچرخه سوار به خودرو اوباما

برای دانلود و تماشای کلیپ جلوگیری پلیس از نزدیک شدن دوچرخه سوار به خودرو اوباما به ادامه مطلب مراجعه کنید…

вєηуαмιη بازدید : 2382 سه شنبه 04 خرداد 1395 نظرات (0)
 
دانلود جدیدترین بسته کدک پخش کلیه فرمت های صوتی و تصویریK-Lite Mega andCodec Pack 12.1.5 2016 Full همراه با ارتقاء Media Player Classic یک پکیج کامل از تمام کدک های ویدئویی و صوتی مورد نیاز ویندوز برای اجرای فرمت های مختلف مالتی مدیا می باشد. عموما کدک ها به عنوان یک راه حل کاربر پسند برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری تهیه شده اند. به عبارتی شما با نصب این نرم افزار میتوانید از مدیا پلیر ویندوز خود تمامی فرمت های صوتی و تصویری را به راحتی اجرا کنید، به روز شدن مداوم این نرم افزار باعث شده تقریبا تمامی فرمت های معروف صوتی و ویدئویی و حتی فرمت هایی که کمتر رایج هستند را پشتیبانی کند. انتخاب و قابل تنظیم بودن مراحل نصب و پشتیبانی از تمامی ویندوز ها از جمله ویندوز 10 از دیگر قابلیت های این نرم افزار به شمار میرود. همچنین شما بعد از نصب، نسخه جدید مدیا پلیر کلاسیک هم در اختیار خواهید داشت که علاوه بر کم حجم بودن و داشتن یک محیط ساده امکان ان را دارد تا فیلم ها را همراه با زیرنویس آنها نیز اجرا کند.
вєηуαмιη بازدید : 1281 سه شنبه 04 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود محبوب ترین بهینه ساز Advanced System Care Pro 9.3.0.1199 Full 2016 نرم افزار Advanced SystemCare ، يک ابزار قدرتمند ، کامل ، پیشرفته و جدید که در مقایسه با نرم افزارهای Advanced System Optimizer و TuneUp Utilities دارای عملکردی متفاوت و در برخی موارد بهتر است و دارای محیط کاربری جذابی است. Advanced SystemCare منحصر به فردترین نرم افزار تعمیر، حفاظت و بهینه سازی کامپیوتر تنها با یک کلیک محصول شرکت IObit می باشد. این برنامه به شما کمک می کند تا از پایین آمدن سرعت و از کارافتادن سیستم جلوگیری شود. نرم افزار حرفه ای SystemCare یک نرم افزار با کارایی آسان، هوشمند و قدرتمند می باشد که نسل جدیدی از نرم افزارهای سودمند برای تعمیر کامپیوتر و بهینه سازی ویندوز است و یک نرم افزارمفید برای تنظیم عالی و کاربردی سیستم می باشد.
 
вєηуαмιη بازدید : 2304 سه شنبه 04 خرداد 1395 نظرات (0)

Telegram ابزاری ارتباطی است که با کمک آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط داشته باشید. در این نسخه از برنامه شما قادر به ویرایش مسیج های ارسال شده تا دوروز خواهید بود و همچنین خواهید توانست تا میانبری از یک چت را به صفحه اصلی برنامه اضافه نمایید. ارتباط متنی، ارسال پیام‌های صوتی، ارسال عکس و فیلم و اسناد از جمله امکانات این برنامه هستند. این برنامه امکان جالب دیگری نیز دارد که به‌شما اجازه می‌دهد پیام‌هایی که ارسال کرده‌اید را پس از مدت مشخصی از بین ببرید! Telegram دارای سرورهایی بسیار امن و قدرتمند است. لطفاً توجه داشته باشید برای ارتباط با دوستانتان با کمک این برنامه باید هر دو طرف این برنامه را بر روی موبایل خود نصب کرده باشند.

Telegram%200.8.17 تلگرام دسکتاپ Telegram Desktop 0.9.49

вєηуαмιη بازدید : 1766 سه شنبه 04 خرداد 1395 نظرات (0)

بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM   و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

 

kmplayer پخش کننده قدرتمند فیلم KMPlayer 4.0.7.1 + Portable

تعداد صفحات : 77

درباره ما
این وب سایت جهت رفع نیاز های کاربران می باشد چنانچه مایل هستید در قسمت تالار با هم انجمن این وب سایت را راه اندازی خواهیم کرد شما می توانید با ثبت نام در این وب سایت ما را در این امر خیر یاری فرمایید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدوم تیم هستید؟
    بهترین خواننده مورد علاقه شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 764
  • کل نظرات : 250
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 497
  • آی پی امروز : 236
  • آی پی دیروز : 218
  • بازدید امروز : 3,332
  • باردید دیروز : 939
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,271
  • بازدید ماه : 19,907
  • بازدید سال : 111,190
  • بازدید کلی : 4,135,610